Cep telefonları için ücretsiz iş yeri işbirliği yazılımı
Smartsheet, kullanıcıların birbirleriyle sorunsuz bir şekilde işbirliği yapmasını sağlayan özel bir yazılım paketidir. Veriler birden fazla taraf arasında entegre edilebildiğinden, bu uygulama modern iş yerinde faydalı bir ek olabilir. Bu paketin şu anda tüm Fortune 500 şirketlerinin yarısından fazlası tarafından kullanıldığı tahmin edilmektedir. İndirmek ve yüklemek ücretsizdir.
Temel Özellikler ve Uygulamalar
Smartsheet ile ilgili ana avantajlardan biri, tüm iletişimlerin anında merkezi bir platform üzerinden gerçekleşmesidir. Ekipler verileri paylaşabilir, projeleri güncelleyebilir ve son teslim tarihlerini takip edebilir. Bu tür bir iş akışı otomasyon yazılımının kullanımı çok kolaydır ve diğer bazı sistemlerin aksine, sezgisel düzeni, kolaylaştırılmış dağıtım ile ilişkilidir. Tüm seçenekler bir açılır biçimde sağlanır ve renk kodlaması, kullanıcıların hangi görevlere en yüksek önceliğin verildiğini kolayca görmelerini sağlar.
Ek Seçenekler
Smartsheet aynı anda 15 kullanıcıya kadar destekleyebilir; daha büyük ve daha karmaşık görevler için ideal bir çözüm. Ayrıca tüm paydaşların istek formları göndermesi ve bir grup mesajına ekler eklemesi de mümkündür. Yalnızca 68,4 megabayt boyutunda, çoğu sistemin performansı olumsuz etkilenmeyecektir. Güncellemeler genellikle iki ayda bir gerçekleşir.